ارسالی از خانم نگارحسنی
کمق(کموک تورکلری)
کموک تورکلری
چهار شنبه 3 تير 1394برچسب:, :: 21:56 :: نويسنده : گودرز غلامی

لالایی به زبـــان تورکی(آنا دیلیمیز)
لالای دئدیــــم یاتاسان قیــزیل گــوله باتاسان
قیـــزیل گولون ایـــچینده شیرین یـــوخی تاپاسان
لالای دئدیم گــونده من کـولگده سن گــونده من
ایـــلده قوربان بیر اولسا سنه قوربان گــــونده من
لای لای بئشیگیم لای لای ائویم ائشیگیم لای لای
سن یات،من اویاق قالیم چکیم کشیگین لای لای



نظرات شما عزیزان:

احمد
ساعت9:01---3 تير 1394
این سوالات جناب پروفسور شوخی بود جدی بود طنز بود مسخره کردن بود چی بود من که نفهمیدم ؟ ؟ ؟ ؟

سعید
ساعت20:12---2 تير 1394
قرار بود نظرات با نام نامشخص ثبت نشود !
پاسخ:به پیشنهاد آقای کریمی نسبت به محتوای نظرات تصمیم گیری خواهدشد


کوموک لی
ساعت0:27---2 تير 1394
قایالار: قارا قایا . ساری قایا . باللی قایا . قیزیل قایا . قاریشقالی قایا . تاخچالی قایا .آدام یاتان قایا .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





حدیث موضوعی